HOP SI EU...


De cateva ore ma tot invart prin fata calculatorului in speranta ca-mi va veni vreo idee de a incepe sa astern ceva pe ceea ce vreau sa numesc,eu, blog.Nu stiu daca ma voi descurca pentru inceput atat de bine ,dar macar voi incerca.Am intalnit persoane care spuneau ca "daca nu ai blog inseamna ca nu existi",insa eu cred ca este o mare prostie.
Nu mi-am facut blog sa fiu in trend cu lumea,ci ca asa am simtit ca ma voi putea descarca de toate tristetile si nemultumirile ,respectiv bucuriile si implinirile pe care le-as putea avea.
Cam atat am avut de spus pentru inceput,restul pe parcursul postarilor.

HOP SI EU...


De cateva ore ma tot invart prin fata calculatorului in speranta ca-mi va veni vreo idee de a incepe sa astern ceva pe ceea ce vreau sa numesc,eu, blog.Nu stiu daca ma voi descurca pentru inceput atat de bine ,dar macar voi incerca.Am intalnit persoane care spuneau ca "daca nu ai blog inseamna ca nu existi",insa eu cred ca este o mare prostie.
Nu mi-am facut blog sa fiu in trend cu lumea,ci ca asa am simtit ca ma voi putea descarca de toate tristetile si nemultumirile ,respectiv bucuriile si implinirile pe care le-as putea avea.
Cam atat am avut de spus pentru inceput,restul pe parcursul postarilor.