ARTICOL ERATA.

Raportat la cele doua articole scrise de mine pe blog ("Oameni sau animale" si "In sfarsit") ,am simtit nevoia sa mai aduc cateva precizari.

La data la care am scris articolul "Oameni sau animale" nu aveam la cunostinta ca se demarase deja campania despre care am scris in articolul "In sfarsit". Campanie menita sa elimine neregulile si abuzurile despre care eu (si altii ca mine) am pomenit.

ARTICOL ERATA.

Raportat la cele doua articole scrise de mine pe blog ("Oameni sau animale" si "In sfarsit") ,am simtit nevoia sa mai aduc cateva precizari.

La data la care am scris articolul "Oameni sau animale" nu aveam la cunostinta ca se demarase deja campania despre care am scris in articolul "In sfarsit". Campanie menita sa elimine neregulile si abuzurile despre care eu (si altii ca mine) am pomenit.